Eindejaarswebsite

praktische info
ZEKER LEZEN AUB!

Onze gewone openingsuren zijn :
  • dinsdag t.e.m. vrijdag 8.00u tot 18.30u
  • za 8.00u tot 18.00u
  • zo 8.30u tot 9.30u (enkel afhaal bestellingen)
Afhaaluren  voor uw feestbestellingen + DIGITALE COMPTOIR en  speciale openingsuren van de winkel
  • Vrijdag 24 & 31 dec. tussen 12.00u en 17.00uwinkels open van 8.00u-16.00u!
  • Zaterdag 25 dec. tussen 9.00u en 12.00uwinkels open van  8:00u-12:00u
  • Zondag 26 dec.  enkel afhaal op Tiensesteenweg tussen 8.30u en 9:30u – winkels gesloten
  • Zaterdag 1 jan. enkel afhaal op de Tiensesteenweg tussen 11.00u en 12.00uwinkels gesloten
  • 2, 3, 4, 5 Jan. zijn de winkels gesloten, vanaf donderdag 6 jan. terug open.
  • Alle andere dagen in deze periode “de gewone openingsuren”
Praktisch:

Eerst en vooral vergeet aub uw afhaalnr. niet, dit krijgt u in uw antwoord als u online bestelt.
Om uw bestelling af te halen (24-25-31 dec):
Foodgarage Hoase: (ruime gratis parking) u komt binnen en rechts is de afhaalbalie.
Winkel Tiensesteenweg: (enkel voor buren of mensen met de fiets) links van de winkel/glazen deur ( dus niet meer aan de overkant in parking).

Door de jaren ervaring is alles zo gefinetuned dat de wachttijd zeer kort is.
Wegens de Covid-maatregelen en een snel verloop organiseren we  in de Foodgarage 3 afrekenpunten 1 digitaal en 2 cash (sneller)

*****************************************************************************

Indien onze werkplanning volgeboekt is, sluiten we het aannemen van bestellingen af.
Om vergissingen te vermijden worden feestbestellingen via het bestelformulier  aangenomen. Dus nooit telefonisch, noch in de winkel (om contacten te minimalizeren).
Het aangeboden assortiment is vast en kan niet gewijzigd worden omwille van praktische redenen.
Gourmet, fondue e.d. wordt altijd op inox schotels (met waarborg) verkocht, ook hier kunnen we in het assortiment niet van afwijken om een vlot verloop bij de productie te garanderen.
U krijgt een bevestigingsmail binnen de 48u zodat u zeker bent dat uw mail gelezen is en uw bestelling klaar zal staan (geen antwoord = niet verwerkt in het systeem). Indien u geen antwoord krijgt binnen de 48u gelieve uw antwoordmail van uw bestelling te fwden. 

U krijgt bij het bestellen  altijd een afhaalnummer,
vergeet a.u.b. niet dit afhaalnummer mee te brengen.
Op deze manier kunnen wij op een snelle manier de bestellingen terug vinden.

U kan betalen met cash, bancontact en digitale maaltijdcheques (behalve de waarborg = altijd cash).
Visa aanvaarden wij niet.
Voor schotels, kommen, transportbakken e.d. rekenen wij een waarborg aan, deze is met cash geld te betalen en wordt ook cash terug betaald bij het terugbrengen.
De materialen dienen altijd binnen de 2 openingsdagen ( na oudjaar 1 week) netjes en afgewassen terug bezorgd te worden.
Vuile schotels worden nooit terug genomen, na het terug brengen worden alle schotels nogmaals afgewassen en ontsmet in onze machine.
Bij het laattijdig terugbrengen wordt er een huur aangerekend van 10%/dag op het waarborgbedrag.
Alle prijzen zijn btw inclusief.

Ons hele team is in de feestperiode letterlijk dag en nacht bezig met voorbereidingen en het afwerken van uw feest en dit heeft zijn kosten/uurlonen.
Indien u door omstandigheden toch genoodzaakt bent laattijdig te annuleren kunnen wij uw bestelling verpakken om in te vriezen, gelieve dit even op voorhand te verwittigen

Leveringen, bbq-koks of ander personeel aan huis kunnen wij helaas niet aanbieden tijdens de feestperiode wegens tijdsgebrek.