Eindejaarswebsite
praktische info
ZEKER LEZEN AUB!
onze gewone openingsuren IN HET JAAR zijn :
- dinsdag t.e.m. zaterdag 8.00u tot 18.00u
- zo 8.30u tot 9.30u (enkel afhaal bestellingen)
Afhaaluren voor uw feestbestellingen en speciale openingsuren van de winkel
- Zaterdag 24 & 31 dec. tussen 12.00u en 17.00u – winkels open van 8.00u-16.00u!
- Zondag 25 dec. tussen 9.00u en 12.00u enkel afhaal in Foodgarage – winkel in Foodgarage open 8:00u-12:00u, winkel Tiensesteenweg gesloten.
- Maandag 26/12 enkel afhaal op de Tiensesteenweg tussen 10.00u en 11.00u – winkels gesloten.
- Zondag 1 jan. enkel afhaal op de Tiensesteenweg tussen 11.00u en 12.00u – winkels gesloten.
- 2, 3, 4, 5 Jan. zijn de winkels gesloten, vanaf vrijdag 6 jan. terug open.
- Alle andere dagen in deze periode “de gewone openingsuren”.
OPGELET!
Om afhalen vlot te laten verlopen vragen we aan alle klanten (behalve de buren op de Tiensesteenweg en degene die met de fiets komen) om op 24/25/31 dec. af te halen in de Foodgarage, Geldenaaksebaan 454 in Heverlee (industriezone/over Syntra).
Er is een ruime eigen parking en aan de overkant is er de parking van Syntra (ook gratis), ons ruime (300m²) restaurant Voituur (gesloten in de eindejaarsperiode) is dan de afhaalzone.
Praktisch:
Eerst en vooral vergeet aub uw afhaalnr. niet, dit krijgt u in uw antwoord als u online bestelt.
Om uw bestelling af te halen (24-25-31 dec):
Foodgarage Hoase: (ruime gratis parking) u komt binnen en rechts aan de poort is de afhaalbalie.
Winkel Tiensesteenweg: (enkel voor buren of mensen met de fiets) links van de winkel/glazen deur.
Door de jaren ervaring is alles zo gefinetuned dat de wachttijd normaal gezien zeer kort is.
Vorig jaar merkten we op dat klanten die bijv. voor afhaling om 15:00u bestelden om 13:00u hun bestelling kwamen afhalen, wat extreme files en frustraties veroorzaakte… dit gaan we dit jaar dus niet meer toelaten.
Om een vlot verloop hebben we in de Foodgarage 3 afrekenpunten 1 digitaal en 2 cash (sneller)
*****************************************************************************
Indien onze werkplanning volgeboekt is, sluiten we het aannemen van bestellingen af.
Om vergissingen te vermijden worden feestbestellingen via het bestelformulier aangenomen. Dus nooit telefonisch, noch in de winkel.
Het aangeboden assortiment is vast en kan niet gewijzigd worden omwille van praktische redenen.
Gourmet, fondue e.d. wordt altijd op inox schotels (met waarborg) verkocht, ook hier kunnen we in het assortiment niet van afwijken om een vlot verloop bij de productie te garanderen.
Buffetten, complete menu’s en kaasplanken bieden we in deze periode helaas niet aan. Een vlot verloop in de ateliers/keukens en bij de afhaling is dit jaar absoluut prioritair.
We willen onze topkwaliteit kunnen aanbieden op een menselijke en comfortabele manier voor medewerkers en klanten.
Denk aub goed na over wat en hoeveel u bestelt, het hele team is nl letterlijk dag en nacht aan het werk, wijzigingen en annulaties zorgen voor veel frustratie en manuele manipulatie in ons automatisch verwerkingsysteem, dus een groot oponthoud in de flow en tijdverlies.
Wijzigingen en annulaties worden niet meer aanvaard vanaf 5 dagen voor afhaling, mocht u door omstandigheden het feest niet kunnen laten doorgaan kunnen we dit bij afhaling nog verdelen in kleinere porties op het moment zelf (u hoeft dit niet op voorhand te melden) of kan u het invriezen voor een feest op een later moment (alles is vers en invriesbaar).
Wij hopen op uw begrip.
U krijgt een bevestigingsmail binnen de 48u zodat u zeker bent dat uw mail gelezen is en uw bestelling klaar zal staan (geen antwoord = niet verwerkt in het systeem). Indien u geen antwoord krijgt binnen de 48u gelieve uw antwoordmail van uw bestelling te fwden.
U krijgt bij het bestellen altijd een afhaalnummer,
vergeet a.u.b. niet dit afhaalnummer mee te brengen.
Op deze manier kunnen wij op een snelle manier de bestellingen terug vinden.
U kan betalen met cash, bancontact en digitale maaltijdcheques (behalve de waarborg = altijd cash).
Visa aanvaarden wij niet.
Voor schotels, kommen, transportbakken e.d. rekenen wij een waarborg aan, deze is met cash geld te betalen en wordt ook cash terug betaald bij het terugbrengen.
De materialen dienen altijd binnen de 2 openingsdagen ( na oudjaar 1 week) netjes en afgewassen terug bezorgd te worden.
Vuile schotels worden nooit terug genomen, na het terug brengen worden alle schotels nogmaals afgewassen en ontsmet in onze machine.
Bij het laattijdig terugbrengen wordt er een huur aangerekend van 10%/dag op het waarborgbedrag.
Alle prijzen zijn btw inclusief.
Leveringen, bbq-koks of ander personeel aan huis kunnen wij helaas niet aanbieden tijdens de feestperiode wegens tijdsgebrek.